Reklamace / záruka

V případě poruchy zakoupeného stroje v záruční nebo pozáruční době zašlete na adresu:

KOVO Juhász, spol. s r.o.                                  

Strojnická 49                                             

333 01 Stod                                     

tel.: 377 900 091                                 

mobil: 733 133 331

UPOZORNĚNÍ: NEZASÍLAT na plzeňskou pobočku z důvodu omezené otevírací doby !!!

Nebo se můžete držet pokynů níže:

Makita:

Stroj včetně dokladu, záručního listu, telefonního čísla, stručného popisu závady a zpáteční adresy zaslat na naši provozovnu do Stoda.

 

BOSCH:

u této značky máte na výběr.  Buď zaslat na naši prodejnu do Stoda, nebo využít bezplatné služby Bosch viz. odkaz níže a odeslat stroj do servisu z místa vašeho bydliště. 

Nářadí určené k opravě odešlete přímo do Bosch Service Center PT. Je to jednoduché, stačí pouze vyplnit níže uvedený formulář. O bezplatné vyzvednutí výrobku na Vámi zvolené adrese se postará přepravní služba GLS. Potvrzení zadaných údajů o opravě i vyzvednutí výrobku obdržíte e-mailem.

V případě záruční opravy nezapomeňte, prosím, k výrobku přiložit kopii prodejního dokladu.

http://www.bosch-professional.com/cz/cs/professional/service/repair-service/direct-repair/direct-repair.html

 

Festool:

Opět se Vám nabízí několik variant.

S vyplněným záručním listem navštívit nejbližšího prodejce Festool a předat stroj do opravy.

Pokud neuspějete s argumentem, že jste produkt nezakoupili u nich, můžete stroj zaslat na naši adresu do Stoda včetně dokladu a záručního listu. Nebo využít bezplatné služby Festool viz. odkaz níže (odkaz zkopírujte do vyhledávače) a odeslat stroj do servisu z místa vašeho bydliště. Po vyplnění příslušných formalit Festool, vyzvedne produkt přepravní služba na vaši adrese. Opravený produkt pošle zpět na vaši adresu.

Online oprava    

Prodloužená záruka Festool:

Tady můžete využít odkaz níže:

Prodloužená záruka

Výhody:

Po registraci je vaše nově zakoupené nářadí v prvních třech letech kompletně zajištěno.

  • Kompletní bezplatná oprava.2
  • Náhrada při krádeži
  • Záruka originálních dílů
  • Vrácení peněz

 

 

Stihl:     

Stroj včetně dokladu, záručního listu, telefonního čísla, stručného popisu závady a zpáteční adresy zaslat na naši provozovnu do Stoda.        

Prodloužená záruka Stihl:               

Od letošního roku Stihl pro vás připravil jednu velkou novinku.

Na všechny nové stroje STIHL můžete po registraci získat +1 rok záruky zdarma.

Jediné, co potřebujete, je najít výrobní číslo vašeho nového stroje – samotná registrace pak nezabere déle než tři minuty. Pouze je potřeba záruku prodloužit do 30 dní od koupě stroje.

Tak s chutí do toho. Získat delší záruku

  

Tento web používá soubory cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace